Monday, December 10, 2018

AHLI KOPERASI: DR ROSJULILA BT HJ HUSIN


TENAGA KUAT !

MINDA HEBAT !

ADA UMPHHH..!!




KOPI MACA DELIMA
(16 SACHET @ 25 GM)
KOPI PRA CAMPURAN ROSCENTELLA (MACADELIMA)






KELEBIHAN KOPI MACA DELIMA
  1. Membantu menstabilkan paras kolestrol
  2. Membantu mencegah gastrik, kanser perut, migrin dll
  3. Membantu mengurangkan radang sendi
  4. Membantu mencantik, merawat kulit dan awet muda
  5. Membantu mengurangkan risiko penyakit kencing manis
  6. Membantu menguatkan ginjal dan penyakit hati
  7. Mnegelakkan kanser kelenjar prostate
  8. Membantu melawan kansar payudara
  9. Membantu masalah sembelit dan buasir
  10. Menguatkan tulang, tulang belakang dan menguatkan pinggang.




UJIAN MAKMAL MENGESAHKAN TIADA LOGAM BERAT DAN BAHAN TERLARANG



TESTIMONI KOPI MACA DELIMA





Ustazah Habibah Hj Husin – Tenaga Pengajar, Simpang Renggam 0137778262

Bismillahirrahmanirrahim. Saya mempunyai masalah kesihatan dari sudut berat badan, kencing manis, dan semput, setelah mencuba beberapa hari Kopi Maca Delima, saya merasakan perubahan positif dimana paling ketara dari segi tenaga dalaman kerana saya kerap memandu dari Simpang Renggam ke Johor Bharu, tidak letih bahkan boleh berulak alik. Saya terus mengamalkan minuman kopi Roscentella ini berterusan sungguh hebat dan ajaib khasiat yang terdapat dalam minuman ini yang terdiri daripada sunnah Delima, Habbatussauda, Kurma dan Ekstrak Maca. Tambahan saya ada masalah kencing manis, Kopi Maca Delima ini juga sesuai untuk orang yang menghidap kencing manis seperti saya kerana munuman kopi ini tidak berapa manis kerna menggunakan gula perang. Baik untuk kesihatan sekeluarga dari aspek mencergaskan minda, menguatkan tenaga dan fizikal.


Encik Naziadi bin Margini – Ahli Perniagaan, Bukit Gambir Ledang 0136180369
Saya penggemar minuman kopi, setelah mencuba produk Kopi Maca Delima ini ternyata rasanya yang cukup unik dan khasiatnya berganda, masalah kesihatan saya kerap mengantuk dan sakit kaki ternyata ada perubahan positif, Tenaga cukup luar biasa, hubungan suami isteri makin terasa dan bahagia. Selamat kerana datang dari sumber herba semulajadi. Sesuai dijadikan minuman seisi keluarga.
Encik Abu Samat bin Othman Pekerja Kilang Besi & Guru Silat, Merlimau Melaka 0172745032
Pekerjaan saya amat berat dan selalu berdepan dengan pencemaran, dulu berat badan saya terlampau cepat letoh dan penat, setelah mengamalkan produk minuman Roscentella, Kopi Maca Delima. Tenaga saya bertambah baik, tidak cepat penat dan yang paling berkesan berat badan saya turun. InsyaAllah Produk Roscentella di hatiku. Cuba dulu baru tahu, Ternyata Berkesan!!
 Ustazah Zainab bt Husin – Tenaga Pengajar, Muar 0197841895
Saya mengajar mengaji di kawasan Teluk Rimba, ada pelanggan saya mengamalkan produk Kopi Maca Delima keluaran Roscentella 2 paket selama seminggu, ternyata berkesan untuk membantu mengurangkan tekanan darah tinggi, keserasian kepada Puan Latipah. Alhamdulillah dia sentiasa mengamalkan minuman Kopi Maca Delima yang khasiatnya membantu mengurangkan penyakit dan memperkuatkan daya ingatan minda. Selamat mengamalkan.
Puan Asmah bt Mohlar dan Suami – Berniaga, Kluang 0127837572
Sejak mengamalkan minuman Kopi Maca Delima masalah sedi pada pergelangan tangan dan kaki berkurangan , masalh pembuangan air besar juga lawas serta tulang belakang tidak merasa sakit lagi. Alhamdulillah ditemukan produk minuman Roscentella ini sangat berkesan! Pengalaman 2-3 paket sehari, cubalah sendiri.






Penerima Anugerah 
'The Best Commercial Potential Award'

Telah berjaya dieksport ke Brunei, Indonesia dan Singapura




TENAGA KUAT !
MINDA HEBAT !
ADA UMPPH!!!
7 dalam 1
Cuba Sekali….
Pasti Nak Lagi !!!!!!


HARGA PENGGUNA SEUNIT :
RM35 

PAKEJ PENGEDAR:

AGEN PEMASARAN DIPERLUKAN!!
UNTUK TEMPAHAN ATAU INGIN MENJADI AHLI
SILA HUBUNGI:
011-23087417