Sunday, December 30, 2018

SAMBAL HITAM TOKTHEVAINI

SAMBAL HITAM TOKTHEVAINI
AHLI KOPERASI: NANI

🌶PASTI TAK MENYESALLLL!!
SEDAP POPALEH WEH!🌶




.
*APA YG BEST SANGAT SAMBAL HITAM TOKTHEVAINI NI?*
.
*🌶ORIGINAL PAHANG**> Resepi Raub pahang Yang Pedas yang Original Gabungan Masam Masin Manis Pedas Yang Sedak Popaleh Weh.


*🌶RESEPI?*😋😋😋
resepi ikan bilis, bawang merah, bawang putih, asam belimbing, garam gula kerek gula putih, cili merah, dan resepi air tngan seorang ibu 😍

.
*🌶 STOCK FRESH* > Kami Tak simpan stock lama2 guys Masak je habes masak je habes

.
*🌶 SEDIA UNTUK DIMAKAN* > Bukak je boleh terus makan tak perlu nak panaskan atau masak semula.

.
*🌶 SEPAKET YANG BERBALOI* > 100 Gram sambal hitam Tokthevaini menjimatkan duit poket bagi student2 yang nak berjimat













*BERAPA LAMA TAHAN SAMBAL HITAM SEDAP NIEEWWWWWH?*
1: kalau tak bukak dari paket/bekas: 
*tahan 3-4 bulan , tapi rasa akan berubah sikit laaa😅*

2: saya student, xde peti ais, bila bukak ,letak luar peti. brapa lama? 
*1-2 bulan jika di tutup kemas dan menggunakan sudu*


SKALA PEDAS: 6⃣ daripadaa 1⃣0⃣

🌶🌶🌶🌶🌶🌶🌶
*HARGA MURAH MURAH KITA BAGI*

*🌿TRAVEL PACK : RM12 /100g*
*🌶MINI PACK: RM6 /40g*



jom wasap laju2 sebelum stok habis


atau

terus hubungi:
013-9316761



COD? KAWASAN?
UIAM KUANTAN


*Postage ikut berat*
1-5 paket : RM10 SM, RM12 SS
6 - 19 paket :👇🏻RM13 SM, RM 15 SS
20- 30 paket :👇🏻RM16 SM , RM25 SS
31- 59 paket: 👇🏻RM20 SM , RM55 SS



MARI DAPATKAN SEGERAAAA😍💸💸💸